Нийтлэгчдийн тухайд

Зиа бид Хөлбөмбөгд хайртай нэгэн, Бид энэ блогоор дамжуулж хүмүүст спортын мэдээ мэдээллүүдийн талаар хүргэх зорилготой.

Шинэ мэдээг

И-мэйлээр захиалж унших уу ?

10.09.2009

Би хэн бэ??? 1




1. Би уул нь нэг агуу багын шилдэг тоглогч болж л явлаа. Даанч манай багын эзэн намайг явуулсан.
2. Би шинэ багтаа ердөө 2хон гоол оруулсан.
3. Миний хуучин баг намайг явсны дараа үнэхээр муудаж эхэлсэн. Одоо би өөрийн төрөлх нутагтаа зодог тайлахаар шийдсэн. Тиймээс нутагтаа тоглож байна.


1.Би хуучин төрөлх нутгын багтаа тоглож л явлаа. Даанч намайг өөр газар луу зарсан.
2. Би тэр багтаа сайн тоглож байсан ч нэгэн чухал тэмцээний үеэр багтаа тус болж чадаагүй. Гэхдээ л манай баг түрүүлсэн л дээ.
3.Би мөн улсынхаа шигшээд багаа маш том алсан юм. Ингэснээр миний нэр хүнд навс унасан л даа.


1. Би хуучин нэг тааруухан багт тоглож байсан ч намайг нэг том баг авахаар болсонд би их баярлаж явдаг.
2. Би тэр багтаа одоог хүртэл сайн тоглосоор л байгаа. Гэвч намайг манай улсын шигшээ гараанд ерөөсөө гаргадаггүй.
3. Учир нь надаас илүү туршлагатай довтлогч нарын сүүдэрт дарагдсаар зодог тайлахнэдээ.

За энэ мэдээг хуучин би оруулж байсан ч арай өөр болгож жоохон шинэчилж хийлээ. Энэ арай л амархан байж магадгүй. Өөрийн бодож байгаа хариуг сэтгэгдэл бичих маягаар үлдээгээрэй.

2 сэтгэгдэл:

anhaa said...

1.makele 2.ashley cole 3.anelka

JiJiG said...

1.makalele
2.patrick viera
3.anelka oilgomjtoi

Post a Comment

Сэтгэгдэл үлдээж буйд баярлалаа

MonBloggers | Mongolian Top Blogs