Нийтлэгчдийн тухайд

Зиа бид Хөлбөмбөгд хайртай нэгэн, Бид энэ блогоор дамжуулж хүмүүст спортын мэдээ мэдээллүүдийн талаар хүргэх зорилготой.

Шинэ мэдээг

И-мэйлээр захиалж унших уу ?

10.12.2009

Би хэн бэ??? 3


1.Би үнэхээр сайхан буржгар үстэй, бөөрөнхий нүдтэй царай муутай нэгэн.
2.Би өөрийн улсын шигшээ болон тоглодог багынхаа байрлалдаа л гол түшиг тулгуур нь.
3.Би өнгөрсөн жилийн 3 том цомыг гурвууланг нь авсан юм. Энэ 3 үнэхээр том цомууд шүү.

1.Би өнгөрсөн 2 сард нэгэн бэртэл авсан бөлгөө. Тэр бэртлээс болж 7 сар пүүз өмсөөд зүлгэн дээр гишгэсэнгүй.
2.Би өөрийн багтаа бэртлээс эргэж ирээ л шууд 1 гоол хийгээд авсан.
3. Хуучин би нэг шилдэг багт тоглож нэг том тэмцээний шилдэг довтлогч л болж явлаа. Харамсалтай нь дасгалжуулагчтайгаа муудсанаас болж өөр багт ирсэн.

1.Би хамгийн анх нэг тааруухан багт тоглож байсан.
2. Намайг тэгж байтал нэг том баг авсан. Би тэр багтаа хамаг л амьдралаа зориулсан.
3. Одоогоор би шал өөр улсын шал өөр багт тоглож байгаа. Мөн би өөрийн үндэсний шигшээдээ дуудагдсаар л байгаа.

8 сэтгэгдэл:

zoorkin said...

Puyol Ibrahimovic Ljungberg

Anonymous said...

1dehed ni ugin haraal oilgomjtoi bn shdee
eegiigiin nz banditai sanal neg bn gej

Zoirgii said...

Maika chi uuruu eegiigiin nz bandi puahahahhaha soliorood bhiin

Mishka said...

1 puyol
2 ibra
3 mdku

Zipper said...

Хүмүүс 2-г нь Ибра л гээд байхын
Ибра хэзээ 7 сар бэртцийн бэ???
Энэ чинь Nistelrooy л байгааздээ
Бас 3 дахь нь Ljungberg

Anonymous said...

1.Puyol
2.Nisterlooy
3.Ljunberg mun bizdee te ntr

zoirgii said...

Ibrqa l bnada nistelrooy bish bna

Намхай said...

Харах царайны Нистелроой байхад чинь

Post a Comment

Сэтгэгдэл үлдээж буйд баярлалаа

MonBloggers | Mongolian Top Blogs