Нийтлэгчдийн тухайд

Зиа бид Хөлбөмбөгд хайртай нэгэн, Бид энэ блогоор дамжуулж хүмүүст спортын мэдээ мэдээллүүдийн талаар хүргэх зорилготой.

Шинэ мэдээг

И-мэйлээр захиалж унших уу ?

10.11.2009

Би хэн бэ??? 2


1.Би одоогоор хөлбөмбөгийн хамгийн өндөр тоглогчдийн жагсаалтад эхний 3таа л явжийн.
2.Би 2006 оны дэлхийн аваргаар айхтар хүнд бэртэл авснаас болж миний карьер бараг л дууссан.
3.Гэхдээ л би улсын шигшээдээ байсаар л байгаа. Ихэнхдээ л гараанд байгаа л даа.

1.Өнгөрсөн Европын аваргаар миний онгод орчихсон аймар сайн тогловоо.
2. Мөн өөрийн хуучин багтайгаа 3-ч цом аваад амжсан.
3.Гэхдээ одоогоор би шал өөр багт тоглож байгаа. Тэр багтаа ч гэсэн дажгүй л тоглож байна.

1.Би 2002 оны дэлхийн аваргаар өөрийн зуйван толгойгоороо 5 гоол хийсэн.
2.Тэр үеэс хойш намайг Алтан Толгой гэж нэрлэдэг болсон юм.
3.Би хуучин багтаа нэр хүнд тааруухан байсан ч одоо би сайн багт орсон шигшээдээ ч дуудагдсан.

5 сэтгэгдэл:

Anonymous said...

3ni Klose uu?

anhaa_kyle said...

3.klose 2.arshavin 1.medehq umaa

Zoirgii said...

1 . Koller 2 . Arshavin 3 . Klose

mishka said...

1 jan koller
2 mdku
3 klose

Zipper said...

Зойргий л сайн хариулжээ

Post a Comment

Сэтгэгдэл үлдээж буйд баярлалаа

MonBloggers | Mongolian Top Blogs